Výzva k předkládání individuálních projektů v rámci operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost
Výzva pro předkládání IP 4.1 - Nastavení systému vzdělávání v eGovernmentu a zavedení procesního modelování agend veřejné správy. Žádosti o finanční podporu je možno v Benefitu7 předkládat od 7. dubna 2009 do vyčerpání celkové částky určené pro tuto výzvu, nejdéle však do 15. prosince 2009 do 14 hod.
Název subjektu (vyhlašovatele): Ministerstvo vnitra České republiky
Název odboru/úseku (vyhlašovatele): Odbor strukturálních fondů
Role v implementační struktuře OP LZZ: Zprostředkující subjekt
- Posilování institucionální kapacity a efektivnosti výkonu veřejné správy a veřejných služeb.
- Zefektivnit vzdělávání a rozvoj úředníků správních úřadů a úřadů územních samosprávných celků a politiků včetně volených zastupitelů územních samosprávných celků.
- Zlepšit kvalitu řízení a managementu ve správních úřadech a v úřadech územních samosprávných celků nastavením systému vzdělávání v eGovernmentu a prostřednictvím procesního modelování agend veřejné správy.
- Zmírnit regionální rozdíly v poskytování veřejných služeb a zajistit jejich adekvátní dostupnost.
- Zvýšit transparentnost a otevřenost správních úřadů a územních samosprávných celků.
- zefektivnění řízení lidských zdrojů ve veřejné správě, včetně vzdělávání zaměstnanců úřadů veřejné správy, metodiků a školitelů pro veřejnou správu;
- rozvoj vzdělávacích programů včetně distančních forem vzdělávání (vč. eLearningu);
- aplikace moderních metod zvyšování výkonnosti, kvality a transparentnosti veřejné správy a veřejných služeb včetně zavádění sledování výkonnosti úřadů veřejné správy a analytické činnosti k identifikaci prostorů pro zlepšení a k návrhům řešení, prostřednictvím zavedení systému procesního modelování agend veřejné správy;
- podpora aplikace nástrojů zvyšování kvality a efektivity veřejné správy prostřednictvím implementace eGovernmentu a zavedením principu procesního modelování agend veřejné správy;
- podpora koordinace mezi jednotlivými resorty, směrem k územním samosprávným celkům a dialogu mezi příslušnými veřejnými a soukromými subjekty, zkvalitnění systému metodické pomoci v rámci celé veřejné správy, zejména však ve vazbě na územní veřejnou správu a její specifické potřeby;
- vybudování kapacit a nástrojů pro tvorbu, monitorování a evaluaci politik prostřednictvím nástrojů registru práv a povinností resp. katalogem procesních modelů agend veřejné správy;
- rozšiřování moderních ICT a aplikací eGovernmentu ve veřejné správě;
- důsledné využívání systému zpětné vazby s uživateli veřejných služeb a služeb veřejné správy, např. analýzy, průzkumy, trendy, jejich dostupnost a kvalita;
- vytvoření a zprovoznění informačního systému o veřejných službách, službách veřejné správy a dalších aspektech veřejné správy, který bude provozován jako nadstavba na stávajících informačních systémech veřejné správy;
- proškolení zaměstnanců veřejné správy související se zprovozněním informačního systému o veřejných službách, službách veřejné správy a dalších aspektech veřejné správy, který bude provozován jako nadstavba stávajících informačních systémů veřejné správy.
- Správní úřady, zaměstnanci těchto úřadů a organizace a organizační složky zřizované těmito úřady a jejich zaměstnanci.
- Územní samosprávné celky a úřady územních samosprávných celků, jejich orgány a jimi zřízené nebo založené organizace a jejich zaměstnanci.
- Organizační složka státu: Ministerstvo vnitra – Sekce veřejné správy, Kancelář náměstka ministra vnitra pro veřejnou správu, informatiku, legislativu a archivnictví.
- Maximální objem prostředků, které mohou být v rámci výzvy přiděleny na realizaci projektů je 400 000 000 Kč;
- Maximální objem prostředků, které mohou být v rámci výzvy přiděleny pro křížové financování je 36 000 000 Kč (tj. 9 % z prostředků alokovaných na výzvu);
- Maximální podíl způsobilých výdajů projektu, které mohou být hrazeny z křížového financování včetně garantovaného maximálního podílu nesmí přesáhnout výši 40 % způsobilých výdajů projektu ;
- Garantovaný maximální podíl způsobilých výdajů projektu, které mohou být hrazeny z křížového financování, nepřesáhne 3 % ze způsobilých výdajů projektu.
Kontaktní osoba pro osobní doručení:
|
Kontaktní osoba pro výzvu:
|
---|---|
Ing. Aleš Holeček
|
Mgr. Ilona Fojtíková
|
Email: aholecek@mvcr.cz
|
Email: fojtikova@mvcr.cz
|
Tel.: 974 818 492
|
Tel.: 974 818 494
|
- adresa vyhlašovatele včetně jména příslušného kontaktního pracovníka;
- název programu;
- číslo prioritní osy a oblasti podpory;
- název programu podpory;
- název projektu;
- plný název a adresa žadatele;
- upozornění „NEOTVÍRAT“ v levém horním rohu.
Kritérium
|
Subkritérium
|
||
---|---|---|---|
A
|
Smysl a cíle projektu
|
A1
|
Zdůvodnění potřebnosti projektu
|
A2
|
Vazba na cíle výzvy
(oblasti podpory OP LZZ) |
||
A3
|
Zhodnocení cílů projektu
|
||
B
|
Cílová skupina
|
B1
|
Jasné vymezení cílové skupiny
|
B2
|
Přiměřenost cílové skupiny
|
||
B3
|
Přínos projektu pro cílovou skupinu
|
||
B4
|
Způsob zapojení cílové skupiny
|
||
C
|
Žadatel
|
C1
|
Kompetence žadatele
|
C2
|
Zkušenosti žadatele a členů týmu
|
||
C3
|
Partneři
|
||
D
|
Projektové řízení, udržitelnost a rizikovost projektu
|
D1
|
Volba a popis klíčových aktivit a harmonogram projektu
|
D2
|
Předpoklady pro udržitelnost projektu po skončení financování OP LZZ
|
||
D3
|
Kvalita řízení rizik
|
||
D4
|
Rizikovost projektu
|
||
E
|
Rozpočet projektu
|
E1
|
Přiměřenost rozpočtu projektu jeho obsahové náplni a rozsahu
|
E2
|
Přehlednost, srozumitelnost a věcná správnost rozpočtu
|
||
F
|
Výsledky a výstupy
|
F1
|
Šíře a adekvátnost výběru monitorovacích indikátorů
|
F2
|
Reálnost kvantitativních hodnot monitorovacích indikátorů
|
||
F3
|
Přiměřenost výsledků vzhledem k požadovaným prostředkům
|
||
G
|
Rozpor s horizontálními tématy
|
||
H
|
Závěrečné zhodnocení
|