Ministerstvo vnitra České republiky  

Přejdi na

eGovernment


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - na pracovní místo asistent/ka nejvyššího státního tajemníka

Č. j. MV-42996/PR-2023 

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - Office manager

Láká vás práce ve státní správě, jste flexibilní, zodpovědní, máte rádi výzvy a chcete se dozvědět, jak funguje státní správa?
 Nabízíme zajímavou nabídku office managera
v kanceláři nejvyššího státního tajemníka.

1.         Údaje o pracovním místě

Kancelář nejvyššího státního tajemníka sekce pro státní službu Ministerstva vnitra hledá asistentku/asistenta nejvyššího státního tajemníka na plný úvazek (40 hodin týdně). Tato pozice plní klíčovou roli v sekci pro státní službu a vyžaduje vynikající organizační schopnosti, komunikační schopnosti a schopnost pracovat pod tlakem.

Pracovní poměr bude uzavřen na dobu určitou – po dobu čerpání rodičovské dovolené, s předpokladem prodloužení, resp. změny na dobu neurčitou.

  • Zkušební doba činí 3 měsíce.
  • Pracovní působiště: Jindřišská 34, Praha 1.
  • Předpokládaný nástup: 1. května 2023.

2.Hlavními úkoly budou

  • Zajištění administrativní podpory pro nejvyššího státního tajemníka, organizace a koordinace pracovních schůzek a jednání, správa dokumentů, příprava materiálů pro jednání a prezentace, správa kalendáře a koordinace cestovních plánů a další úkoly dle potřeby.
  • Provádění konzultační a poradenské činnosti v oboru státní správy, zajištění úspěšného průběhu a koordinace interních i externích úkolů v rámci sekce pro státní službu.
  • Správa a organizace dokumentace, evidence příchozí i odchozí pošty včetně datových schránek – vedení spisové služby a práce s jinými informačními systémy.
  • Komunikace s interními a externími partnery, jak osobní, tak e-mailová a telefonická.
  • Správa kalendáře a sjednávání schůzek nejvyššího státního tajemníka.
  • Zabezpečení chodu konferenční místnosti včetně rezervací a zajištění videokonferenčních jednání.
  • Podíl na koordinaci činností sekce pro státní službu apod.

3.Požadujeme

  • Vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském studijním programu nebo v magisterském studijním programu.
  • Vynikající organizační a komunikační schopnosti a vystupování.
  • Znalost práce s počítačem a kancelářskými programy (MS Office).
  • Zodpovědnost, spolehlivost, flexibilitu.
  • Znalost anglického jazyka výhodou.

4.Nabízíme

  • Práci na zajímavých úkolech v rámci státní správy.
  • Možnost dalšího rozvoje, získání nových znalostí a dovedností.
  • Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy.
  • Práci v přátelském kolektivu.
  • Stravenky.
  • 5 týdnů dovolené.
  • 5 dnů indispozičního volna (tzv. sickdays).
  • Možnost tzv. home office.
  • Příspěvek z fondu kulturních a sociálních potřeb.

5.Zařazení do platového stupně a platové třídy

dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., do 12. platové třídy (od 27 250 Kč do 40 120 Kč). Platový stupeň podle započitatelné praxe. Předpokládaný osobní příplatek po zapracování v rozpětí od 3000 Kč do 7000 Kč.

6.Pokud splňujete výše uvedené požadavky a máte zájem připojit se k našemu týmu, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis nejpozději do 22. března 2023

*       prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Ministerstvo vnitra, Jindřišská 34, 110 00 Praha 1,

N        podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese v po – čt od 9:00 do 16:00 hod. a v pá od 9:00 do 14:00 hod.,

@        podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické podatelny služebního úřadu (posta@mvcr.cz), nebo

-       podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: 9iutsan).

7.Obálku, resp. datovou zprávu, obsahující požadované doklady označte slovy: „Neotevírat“ a slovy „Přijímací řízení na pracovní místo – sekce pro státní službu, č.j. MV- 42996/PR-2023“

PhDr.  Jindřich Fryč

nejvyšší státní tajemník

vytisknout  e-mailem