Ministry of the interior of the Czech Republic  

Go

Modern Administration


Quick links: Sitemap Text version Česky Fulltext search


 

Main menu

 

 

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - na služební místo odborného referenta / vrchního referenta v oddělení organizace a koordinace (ID 17019309)

Č. j. MV-174473-3/SP-2022, 9. PT, platné do 31. 10. 2022 

 

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

na služební místo odborného referenta/vrchního referenta v oddělení organizace a koordinace;
toto služební místo je zařazeno v kanceláři prvního náměstka ministra vnitra pro řízení sekce vnitřní bezpečnosti a policejního vzdělávání

Č.j.: MV-174473-3/SP-2022

Praha 11. října 2022

Státní tajemník v Ministerstvu vnitra, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon"), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo odborného referenta/vrchního referenta v oddělení organizace a koordinace, v kanceláři prvního náměstka ministra vnitra pro řízení sekce vnitřní bezpečnosti a policejního vzdělávání, ID 17019309, v oboru služby:

27. Archivnictví a spisová služba.

Místem výkonu služby je Praha.

Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.

Předpokládaným termínem nástupu do služby je prosinec 2022.

Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu do 9. platové třídy.

Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: zajištění administrativního chodu kanceláře; vedení elektronické spisové služby.

Posuzovány budou žádosti[1] o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen "žádost") podané ve lhůtě do 31. října 2022, tj. v této lhůtě zaslané služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Ministerstvo vnitra, Nad Štolou 3, 170 34 Praha 7, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě podepsanou uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu posta@mvcr.cz  nebo prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID: krk34e3.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: "Neotevírat" a slovy "Výběrové řízení na služební místo odborného referenta/vrchního referenta v oddělení organizace a koordinace, v kanceláři prvního náměstka ministra vnitra pro řízení sekce vnitřní bezpečnosti a policejního vzdělávání, ID 17019309, č.j.: MV-174473-3/SP-2022".

Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem může zúčastnit žadatel/ka, který/á:

1) splňuje základní předpoklady stanovené zákonem, tj.:

je státním občanem/státní občankou České republiky [§ 25 odst. 1 písm. a) ve spojení s § 25 odst. 4 zákona];
Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 1 věta první zákona dokládá příslušnými listinami, tj. průkazem totožnosti nebo osvědčením o státním občanství. Při podání žádosti lze podle § 26 odst. 2 zákona doložit pouze písemné čestné prohlášení o státním občanství popř. prostou kopii průkazu totožnosti; uvedenou listinu je žadatel/ka v takovém případě povinen doložit následně, nejpozději před konáním pohovoru;

dosáhl/a věku 18 let [§ 25 odst. 1 písm. b) zákona];

je plně svéprávný/á [§ 25 odst. 1 písm. c) zákona];
Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 1 věta šestá zákona dokládá písemným čestným prohlášením[2];

je bezúhonný/á [§ 25 odst. 1 písm. d) zákona];
Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 1 věta druhá zákona dokládá výpisem z evidence Rejstříku trestů, který nesmí být starší než 3 měsíce;
Pokud žadatel/ka do žádosti poskytne údaje nutné k obstarání výpisu z evidence Rejstříku trestů[3], není již povinen výpis z evidence Rejstříku trestů doložit, neboť si ho služební orgán vyžádá na základě poskytnutých údajů přímo od Rejstříku trestů.

dosáhl/a vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona], tj. středního vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyššího odborného vzdělání;
Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 1 věta první zákona dokládá příslušnými listinami, tj. originálem nebo úředně ověřenou kopií dokladu o dosaženém vzdělání. Při podání žádosti lze podle § 26 odst. 2 zákona doložit pouze písemné čestné prohlášení o dosaženém vzdělání[4]; uvedenou listinu lze v takovém případě doložit následně, nejpozději před konáním pohovoru;

má potřebnou zdravotní způsobilost [§ 25 odst. 1 písm. f) zákona];
Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 3 zákona dokládá písemným čestným prohlášením[5]. U nejvhodnějšího žadatele vybraného podle § 28 odst. 2 nebo 3 zákona služební orgán ověří splnění tohoto předpokladu zajištěním vstupní lékařské prohlídky podle zákona o specifických lékařských službách;

2) splňuje jiný požadavek stanovený podle § 25 odst. 5 b) zákona služebním předpisem služebního orgánu, kterým je společný služební předpis náměstka ministra vnitra pro státní službu a státního tajemníka v Ministerstvu vnitra č. 29/2022, kterým se stanoví požadavky na služební a pracovní místa na Ministerstvu vnitra, ve znění pozdějších předpisů:

způsobilost mít přístup k utajovaným informacím podle právního předpisu upravujícího ochranu utajovaných informací stupně utajení "Vyhrazené" v souladu se zákonem č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, ve znění pozdějších předpisů;
Splnění tohoto požadavku se dokládá originálem nebo úředně ověřenou kopií platného Oznámení o splnění podmínek pro přístup k utajované informaci stupně utajení "Vyhrazené". Nedoložení tohoto dokladu není důvodem pro vyřazení žádosti podle § 27 odst. 2 zákona. Pokud žadatel nedisponuje příslušným dokladem a zároveň jeho žádost nebude z jiných důvodů vyřazena postupem podle § 27 odst. 2 zákona, bude v případě jeho zařazení následně postupováno v souladu s § 6 odst. 3 zákona č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, ve znění pozdějších předpisů.

K žádosti dále žadatel přiloží:

strukturovaný profesní životopis,

motivační dopis.

Bližší informace k vykonávaným činnostem na služebním místě Vám poskytne:

Kancelář prvního náměstka ministra vnitra pro řízení sekce vnitřní bezpečnosti a policejního vzdělávání
Petra Láníková
tel. +420 974 832 681
e-mail: petra.lanikova@mvcr.cz

Bližší informace k personálním záležitostem Vám poskytne:

Odbor personální
Ing. Simona Dolejšová
tel. +420 974 832 676
e-mail: simona.dolejsova@mvcr.cz

Služební úřad Ministerstvo vnitra podporuje rovnost žen a mužů, a proto vítá zájem žadatelek i žadatelů.

RNDr. Josef Postránecký
státní tajemník v Ministerstvu vnitra

[1] Formulář žádosti tvoří příloha č. 1 tohoto oznámení.

[2] Písemné čestné prohlášení o svéprávnosti je zahrnuto ve formuláři žádosti.

[3] Rozsah údajů nutných pro obstarání výpisu z evidence Rejstříku trestů je uveden ve formuláři žádosti.

[4] Písemné čestné prohlášení o dosaženém vzdělání je zahrnuto ve formuláři žádosti a bude považováno za doložené, pokud žadatel zaškrtne a doplní příslušné pole vztahující k tomuto čestnému prohlášení.

[5] Písemné čestné prohlášení o zdravotní způsobilosti je zahrnuto ve formuláři žádosti.

Vyvěšeno dne: 11.10.2022

Sejmuto dne:

Print  E-mail