Setkání se zástupci poskytovatele a příjemci účelové podpory
Ministerstvo vnitra, odbor bezpečnostního výzkumu a policejního vzdělávání, organizuje setkání s manažery projektů bezpečnostního výzkumu za účelem zlepšení povědomí příjemců o administraci projektů, zpřehlednění komunikace mezi příjemci a poskytovatelem a informování příjemců o změnách v administraci projektů.
Akce se uskuteční dne 5. října 2021 v 09:30 hod., v areálu Policejní akademie České republiky v Praze, budova C, Lhotecká 559/7, 143 01 Praha 4.
V případě zájmu o účast zašlete, prosím, zprávu na e-mailovou adresu ondrej.najman@mvcr.cz, a to nejpozději do 27. září 2021.
Dovolujeme si upozornit účastníky akce, že při vstupu do budovy Policejní akademie ČR v Praze je třeba předložit osobní doklad. Bez platného dokladu nebude vstup umožněn.
Zároveň si vás dovolujeme požádat o zaslání dokladu/čestného prohlášení o očkování nebo prodělaném onemocnění Covid-19, dle aktuálně platných ustanovení, a to spolu s potvrzením účasti na setkání. V případě testování antigenním testem na stanovení přítomnosti viru SARS-CoV-2 (ne starší než 72 hodin), případně RT-PCR testu (ne starší než 7 dní) lze zaslat potvrzení nezbytně dlouhou dobu před konáním setkání.
Vzhledem k situaci související s výskytem a šířením onemocnění COVID-19 způsobeného koronavirem SARS-CoV-2, si poskytovatel vyhrazuje právo ke změně akce.
Případné informace o zrušení či změně setkání naleznete na těchto webových stránkách.
Více informací naleznete v pozvánce v příloze.
Oddělení administrace projektů