Elektronická fakturace  

Přejdi na

Elektronická fakturace  


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Call centrum pro cizince již odbavilo téměř 40 tisíc hovorů

Již čtyři měsíce funguje call centrum pro cizince řešící pobytové záležitosti v Praze a středních Čechách. Díky pilotnímu projektu, který Ministerstvo vnitra spustilo 3. března, se cizinci mohou předem objednat na konkrétní pracoviště k vyřízení svých záležitostí a nemusí čekat v nepříjemných frontách. 

„S provozem centra jsme zatím velice spokojeni, k dnešnímu dni operátoři obsloužili téměř 40 tisíc hovorů, které jsou vyřizovány v průměru do čtyř minut“, uvedl ředitel odboru azylové a migrační politiky Tomáš Haišman. V call centru je možné se objednat na jednotlivá pracoviště OAMP v Praze a Středočeském kraji např. k podání žádosti o povolení k dlouhodobému pobytu, jeho prodloužení nebo změny účelu pobytu.
 
„Denně k nám volá až 900 klientů, v rámci naší agendy jsme schopni pro občany třetích států nalézt v Praze volný termín do 5 dnů,“ vypočítává Tomáš Haišman a dodává: „Jsem rád, že se nám daří eliminovat nedůstojné čekání v dlouhých frontách, do budoucna bychom byli samozřejmě rádi, kdyby cizinci tuto službu využívali co možná nejvíce.“
 
Domluvit si návštěvu na pracovišti OAMP v Praze a Středočeském kraji je možné na lince 974-820-680.
 
 
 
Lucie Nováková
ředitelka odboru tisku a public relations

 

vytisknout  e-mailem