Ministerstvo vnitra České republiky  

Přejdi na

Efektivní veřejná správa


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Veřejná zakázka "„Analýza indikátorové soustavy Integrovaného operačního programu a programu Lidské zdroje a zaměstnanost v gesci OSF MV ČR jako zprostředkujícího subjektu a návrhy na její zlepšení“.

Zadavatel: Odbor strukturálních fondů 

Ministerstvo vnitra České republiky – odbor strukturálních fondů – vyhlašuje v rámci podpory Integrovaného operačního programu a programu Lidské zdroje a zaměstnanost výzvu k podání nabídek pro realizaci zakázky malého rozsahu
 
„Analýza indikátorové soustavy Integrovaného operačního programu a programu Lidské zdroje a zaměstnanost v gesci Odboru strukturálních fondů MV ČR jako zprostředkujícího subjektu a návrhy na její zlepšení“
 
jejíž podrobné podmínky jsou obsaženy v zadávací dokumentaci, která tvoří nedílnou přílohu této výzvy.
 
V souladu s ustanovením § 18 odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, není tato veřejná zakázka malého rozsahu zadávána podle zákona o veřejných zakázkách.
 
 
Tímto Vás vyzývám k podání nabídky na plnění uvedené veřejné zakázky v termínu a způsobem stanoveným v zadávací dokumentaci.
 
Očekáváme Vaši nabídku a budeme se těšit na případnou spolupráci.
 
S pozdravem
 
 
                                                                                             Jan Havránek
                                                                                         ředitel OSF MVČR
 
 
 
 
 
ZADÁVACÍ   DOKUMENTACE K VEŘEJNÉ ZAKÁZCE
malého rozsahu na služby,
V souladu s ustanovením § 18 odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění.,(dále jen „zákon“), není tato veřejná zakázka malého rozsahu zadávána podle zákona o veřejných zakázkách.
 
Název zakázky:
„Analýza indikátorové soustavy Integrovaného operačního programu a programu Lidské zdroje a zaměstnanost v gesci Odboru strukturálních fondů MV ČR jako zprostředkujícího subjektu a návrhy na její zlepšení“
Zadavatel
Název žadatele:
Ministerstvo vnitra ČR – odbor strukturálních fondů
Právní forma:
OSS
Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
Ing. Jan Havránek
ředitel OSF MVČR
 
IČ:
DIČ:
00007064
CZ00007064
Sídlo:
Nad Štolou 3, 170 34 Praha 7 – Letná
Kontaktní osoba a dotazy uchazečů
Jméno a příjmení:
Mgr. Adriana Říhová
Email:
rihova@mvcr.cz
Telefon:
974818483
Kontaktní adresa:
Praha 1, Jindřišská 34
Dotazy:
Dotazy je přípustné pokládat výhradně písemnou formou buď poštou, nebo emailem na výše uvedenou adresu. Dotaz musí vždy obsahovat odvolání na číslo jednací této veřejné zakázky uvedené v záhlaví této zadávací dokumentace. Dotazy uchazečů musí být doručeny nejpozději 5 dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zakázka
Vymezení předmětu zakázky
Kód CPV této veřejné zakázky je: 71241000-9 Studie proveditelnosti, poradenství, analýza.
Provedení analýzy indikátorové soustavy Integrovaného operačního programu (IOP) a programu Lidské zdroje a zaměstnanost (OP LZZ) v programovacím období 2007-2013 v částech IOP a OPLZZ, kde je Odbor strukturálních fondů Ministerstva vnitra České republiky (OSF) v roli zprostředkujícího subjektu IOP. Akcent bude kladen na čtyři základní aspekty indikátorové soustavy:
  • Nastavení indikátorové soustavy
  • Pokrok v naplňování monitorovacích indikátorů – věcný pokrok programu
  • Provázanost indikátorové soustavy na úrovni oblastí intervence s výzvami
  • Provázanost indikátorové soustavy a hodnotících kritérií
 
Analýza se bude týkat následujících oblastí intervence u IOP:
  • 1a – Modernizace veřejné správy – Cíl Konvergence
  • 1b – Modernizace veřejné správy – Cíl Regionální konkurenceschopnost a zaměstnanost
  • 2.1 a - Sdílení dat s centrálními registry ve veřejné správě a vytváření dalších relevantních registrů pro potřeby územní veřejné správy
  • 2.1 b - Budování komunikační infrastruktury územní veřejné správy
  • 2.1 c - Vybudování přístupových míst pro komunikaci s informačními systémy veřejné správy
  • 2.1 d - Elektronizace služeb územní veřejné správy, a to zejména formou elektronizace procesních postupů u jednotlivých agend vykonávaných orgány územní veřejné správy
  • 3.4 Služby v oblasti bezpečnosti, prevence a řešení rizik
                                                    a oblast podpory u OP LZZ:
-  4.1 – posilování institucionální kapacity a efektivnosti veřejné správy
Popis předmětu zakázky:
Cílem zakázky je provést komplexní a důkladnou analýzu indikátorové soustavy v  těch prioritních osách a oblastech podpory Integrovaného operačního programu a operačního programu Lidské zdroje
a zaměstnanost, kde je Odbor strukturálních fondů Ministerstva vnitra České republiky (OSF) v roli zprostředkujícího subjektu IOP a OP LZZ.
Realizátor zakázky se zaměří na čtyři základní aspekty související s indikátorovou soustavou a monitorovacími indikátory ve výše uvedených oblastech intervence:
  • Indikátorová soustava a její nastavení – úvodní analýza má
    za cíl zhodnotit, zda je aktuální indikátorová soustava dostatečná pro měření pokroku programu, má dostatečnou vypovídací schopnost a je srozumitelná pro žadatele a příjemce. Analýza se zaměří na následující oblasti:
  • Zhodnocení vzájemné provázanosti a proporcionality jednotlivých indikátorů a indikátorové soustavy jako celku
  • Zhodnocení  přesnosti, srozumitelnosti a  vypovídací hodnoty
  • Zhodnocení dostupnosti externích statistických dat
    pro sledování indikátorů
 
  • Vyhodnocení aktuálního věcného pokroku příslušných oblastí intervence  IOP a OP LZZ -změření věcného pokroku programu prostřednictvím monitorovacích indikátorů. Na základě podkladů o aktuálním stavu plnění monitorovacích indikátorů bude provedena analýza na úrovni jednotlivých oblastí intervence, prioritních os i úrovni celého programu
 
  • Provázanost indikátorové soustavy na úrovni oblastí intervence s výzvami –analýza členění hodnot monitorovacích indikátorů na jednotlivé výzvy na úrovni oblastí intervence včetně souladu rozdělení alokace prioritní osy nebo oblasti intervence na jednotlivé výzvy s rozčleněním hodnot monitorovacích indikátorů. Tato analýza bude provedena na úrovni jednotlivých výzev včetně porovnání přístupu.
 
  • Provázanost indikátorové soustavy a hodnotících kritérií – analýza míry začlenění monitorovacích indikátorů a jejich naplňování na úrovni projektů do hodnotících kritérií včetně váhy v rámci hodnocení. I tato analýza bude provedena na úrovni výzev včetně komparace přístupů.
 
 
Výstupem zakázky bude zpráva, která bude mít dvě části:
  • Analytickou – analýzy v jednotlivých výše uvedených oblastech včetně souhrnné syntézy
  • Návrhovou – návrhy zefektivnění indikátorové soustavy v jednotlivých aspektech s akcentem na oblasti 3) a 4), tedy vazby indikátorové soustavy na výzvy a hodnotící kritéria
 
Návrhová část bude obsahovat minimálně:
  • Návrh mapy indikátorů stávající indikátorové soustavy a možnosti jejich agregace.
  • Zhodnocení nastavení indikátorové soustavy a indikátorů, návrh jejich změn a definic, způsob jejich agregace,
  • Návrh způsobů měření pokroku příslušných oblastí intervence IOP a oblastí podpory OP LZZ pro dosahování stanovených cílů IOP prostřednictvím monitorovacích indikátorů
  • Návrh na zefektivnění provázanosti indikátorové soustavy a jednotlivých výzev v rámci oblastí intervence a prioritních os IOP
  • Návrhy na zefektivnění vazby hodnotících kritérií projektů IOP  a OP LZZ a monitorovacích indikátorů
 
V rámci analytické zprávy budou uvedeny odpovědi na následující evaluační otázky:
  • Umožňuje aktuálně navržená indikátorová soustava hodnotit plnění cílů IOP a OP LZZ a cíle jednotlivých prioritních os a oblastí intervence?
  • Jsou indikátory jasně definované a srozumitelné zejména z pohledu žadatelů a příjemců podpory?
  • Umožní nastavená soustava indikátorů efektivní monitorování programu? Jsou všechna výchozí data k indikátorům snadno dostupná?
  • Existuje logická spojitost a návaznost mezi monitorovacími indikátory na úrovni oblastí intervencemi a jednotlivými výzvami?
  • Je indikátorová soustava dostatečně provázána s hodnotícími kritérii projektů?
Předpokládaný rozsah činnosti realizátora zakázky činí 800 hodin.
Přepokládaná cena:
1 900.000,- Kč bez DPH 
 
Nabídkovou cenu bez DPH není možné překročit.
Překročení nebo změna nabídkové ceny včetně DPH je možná pouze za předpokladu, že v průběhu realizace služeb dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty. V takovém případě bude nabídková cena upravena podle změny sazeb daně z přidané hodnoty platných v době vzniku zdanitelného plnění, a to ve výši odpovídající změně sazby daně z přidané hodnoty.
Požadavky na kvalifikaci
 Viz níže v této zadávací dokumentaci.
 
 
 
Platební podmínky:
Platby za poskytnuté služby budou realizovány bezhotovostním převodem na základě faktury vystavené dodavatelem po provedení zakázky a převzetí výstupů zadavatelem.
Ceny musí být uvedeny v Kč, vždy bez DPH a s DPH.
Dodavatel je povinen, po vzniku práva fakturovat, vystavit
a zadavateli předat faktury ve trojím vyhotovení.
Faktura musí obsahovat informaci, že se jedná o projekt hrazený z technické pomoci Integrovaného operačního programu a operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a registrační čísla projektů, která budou zadavatelem uvedeny ve smlouvě o dílo.
Dodavatel se zavazuje dodržovat případné další pokyny zadavatele na formální požadavky faktury ohledně informací k financování projektu z programu IOP a OP LZZ
Faktury musí obsahovat číslo jednací smlouvy, číslo účtu dodavatele
a všechny údaje uvedené v ustanovení § 28 odstavci 2 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění,
a v ustanovení § 13a zákona č. 513/1991 Sb., obchodního zákoníku, v platném znění.
Úhrada ceny bude prováděna v souladu se smlouvou.
Faktura je splatná do 21 kalendářních dnů ode dne jejího doručení Zadavateli na adresu: Jindřišská 34, Praha 1, 110 00.
Zadavatel je oprávněn do data splatnosti vrátit fakturu, která neobsahuje požadované náležitosti, která obsahuje jiné cenové údaje nebo jiný druh zboží než dohodnuté ve smlouvě s tím, že doba splatnosti nové (opravené) faktury začíná znovu běžet ode dne jejího doručení zadavateli.
Faktura je považována za proplacenou okamžikem odepsání příslušné částky z účtu zadavatele; zálohové platby zadavatel neposkytuje.
 
 
Předpokládané datum zahájení plnění:
1.09.2009
Předpokládané datum ukončení plnění:
Nejpozději 5. 10. 2009
Uchazeč v nabídce uvede harmonogram prací a činností.
Místo plnění:
Praha
Údaje pro podání nabídky
Termín pro podání nabídky:
Do 28.08.2009 – 10:00 hodin
Termín a místo otevírání obálek
28.08. – 12:00 hodin, Praha 1, Jindřišská 34
Osoby oprávněné být přítomné při otevírání obálek
Mohou se zúčastnit uchazeči, jejichž nabídky byly zadavateli doručeny ve lhůtě pro podání nabídek.
Adresa pro podání nabídky:
Jindřišská 34, 110 00 Praha 1
Obsah a formální požadavky na zpracování nabídky
Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku. Variantní řešení není přípustné.
Nabídka uchazeče musí plně respektovat podmínky stanovené v zadávací dokumentaci
Struktura předložené nabídky:
  • Obsah nabídky + popis předmětu nabídky
  • Identifikace dodavatele
  • Doklady prokazující kvalifikaci
  • Popis předmětu nabídky – metodologie a návrh řešení
  • Nabídková cena, která musí obsahovat celkovou cenu bez i včetně DPH a objem služeb specifikovaný dle předmětu zakázky
  • Prohlášení podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče, z něhož vyplývá, že je uchazeč vázán celým obsahem nabídky do 31. 8. 2009
  • Návrh smlouvy, který musí obsahovat tyto pasáže:
    • dodavatel je povinen dokumenty související s realizací zakázky uchovávat nejméně po dobu 10 let od finančního ukončení projektu nejméně však do konce roku 2021, zároveň alespoň po dobu 3 let od ukončení programu, a to zejména pro účely případné kontroly oprávněnými kontrolními orgány. Dodavatel je povinen umožnit kontrolu ze strany Zadavatele a jiných orgánů oprávněných
      k provádění kontroly po dobu danou právními předpisy České republiky k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty), zejména ze strany Ministerstva vnitra ČR, Ministerstva financí ČR, Centra pro regionální rozvoj České republiky, územních finančních orgánů, Nejvyššího kontrolního úřadu, Evropské komise, Evropského účetního dvora, případně dalších orgánů oprávněných k výkonu kontroly a ze strany třetích osob, které tyto orgány ke kontrole pověří nebo zmocní.
    • dodavatel je povinen provádět informační a propagační opatření na základě Nařízení Komise (ES) č. 1828/2006, kde je mimo jiné stanovena odpovědnost příjemců, pokud jde o informační a propagační opatření pro veřejnost a je povinen zajistit, aby povinnosti ve vztahu k Projektu do konce roku 2021 plnili také partneři a dodavatelé podílející se na projektu.
 
 
Nabídka a návrh smlouvy musí být sepsány v českém jazyce, vyhotoveny v 1 originále a 2 kopiích musí obsahovat datum a být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Nabídka musí být doručena v zalepené obálce a označena textem „VZ- „Analýza indikátorové soustavy Integrovaného operačního programu a operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost v gesci Odboru strukturálních fondů MV ČR jako zprostředkujícího subjektu a návrhy na její zlepšení – NEOTVÍRAT!“                     
Uchazeč předloží v nabídce návrh smlouvy též v elektronické podobě v editovatelném formátu (MS Word, Open Office.org Writer) na datovém médiu; Zadavatel si vyhrazuje právo uchazečem předložený návrh smlouvy po vzájemné dohodě upravit v těch částech, které nevedou ke změně Zadávacích podmínek soutěže. Všechny relevantní požadavky uvedené v  zadávací dokumentaci musí být zapracovány do návrhu smlouvy.
 
Výběr dodavatele
Přepokládané datum vyhlášení vybraného dodavatele.
31.08. 2009
Ostatní
Jiné požadavky či specifikace
Zadavatel si vyhrazuje právo
  • zrušit zadávací řízení, nejpozději však do uzavření smlouvy
  • podané nabídky nevracet

     

Způsob hodnocení nabídek
 
Hodnotícím kriteriem je ekonomická výhodnost nabídky. Hodnocení bude provedeno bodovací metodou dle těchto dílčích kritérií:
 
1) Cena s váhou 60%
 
nejnižší nabídková cena
 
100 x
--------------------------------------
x 0,60
 
hodnocená nabídková    cena
 
 
 
2) Metodologie a návrh řešení – váha 40 %
 
V rámci tohoto kritéria jsou vymezena 2 subkritéria:
Subkriterium
Váha subkritéria
Popis metodologie a přístupu ke zpracování plnění veřejné zakázky
60 %
Metodika jednotlivých částí zakázky
40 %
Celkem
100 %
 
Nabídka, která nejlépe splňuje požadavky zadavatele, získá v rámci subkritéria 100 bodů. Ostatním nabídkám bude přiřazeno takové bodové ohodnocení, které vyjadřuje míru splnění tohoto subkritéria ve vztahu k této nabídce.
 
V rámci jednotlivých subkritérií bude hodnoceno:
Subkritérium
Specifikace subkritéria
Popis metodologie a přístupu ke zpracování veřejné zakázky
  • Komplexnost metodiky pro postižení všech částí plnění
  • Návrh postupu realizace zakázky z obsahového a časového hlediska včetně detailního harmonogramu
  • Způsob komunikace se zadavatelem

     

Metodika jednotlivých částí zakázky
  • Vzájemná provázanost a návaznost jednotlivých aktivit zakázky
  • Vhodnost použitých metod k realizaci jednotlivých částí zakázky
  • Výstupy jednotlivých částí zakázky

     

 

    • Počet bodů za každé subkritérium se vynásobí příslušnou vahou daného subkritéria.
    • Počet bodů za dílčí kritérium 2. – Metodologie a návrh řešení bude dán součtem bodů za jednotlivá subkritéria.
    • Výsledný počet bodů se vynásobí příslušnou vahou daného dílčího hodnotícího kritéria.
    • Na základě součtu výsledných hodnot všech dílčích hodnotících kritérií u jednotlivých nabídek bude stanoveno pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější bude stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty.

       

 
 
Požadavky na kvalifikaci
Uchazeč je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci. Uchazeč je povinen v případě změny v kvalifikaci postupovat podle ustanovení § 58 zákona.
 
Kvalifikaci splní dodavatel, který prokáže splnění
  • základních kvalifikačních předpokladů podle ustanovení § 53 zákona,
  • profesních kvalifikačních předpokladů podle ustanovení § 54 zákona,
  • ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů podle ustanovení § 55 zákona a
  • technických kvalifikačních předpokladů podle ustanovení § 56 zákona.
 
Pravost a stáří dokladů k prokázání kvalifikace
Uchazeč předkládá doklady prokazující splnění kvalifikace v originále či v úředně ověřené kopii.
Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů.
 
Ad a) Základní kvalifikační předpoklady
Základní kvalifikační kritéria stanovená v ustanovení § 53 odst. 1 zákona splňuje ten dodavatel,
  • který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch zločinného spolčení, trestný čin účasti na zločinném spolčení, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví, přijímání úplatku, podplácení, nepřímého úplatkářství, podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště,
  • který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání dodavatele podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tuto podmínku splňovat statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště,
  • který nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení podle zvláštního právního předpisu,
  • vůči jehož majetku neprobíhá insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů,
  • který není v likvidaci,
  • který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele,
  • který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele,
  • který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, a
  • který nebyl v posledních 3 letech pravomocně disciplinárně potrestán či mu nebylo pravomocně uloženo kárné opatření podle zvláštních právních předpisů; pokud dodavatel vykonává tuto činnost prostřednictvím odpovědného zástupce nebo jiné osoby odpovídající za činnost dodavatele, vztahuje se tento předpoklad na tyto osoby.
  • Dodavatel prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení, podepsaného osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Čestné prohlášení bude obsahovat text ustanovení § 53, odst. 1 zákona.
 

Ad b) Profesní kvalifikační předpoklady

Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel, který předloží

 
  • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán,
  • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.
Ad c) Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady
Splnění zadavatelem požadovaných ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů, se stanovenou úrovní minimálního plnění, prokáže dodavatel, který předloží:
  • pojistnou smlouvu, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě. Zadavatel stanoví jako minimální úroveň pro splnění a prokázání tohoto kritéria limit pojistného plnění ve výši nejméně 10 mil. Kč;
  • ), nesmí činit méně než 3.000.000,- Kč/rok bez DPH za poslední uzavřené účetní období.
  • Dodavatel prokazuje splnění ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů předložením
  • originálu nebo ověřené kopie pojistné smlouvy
  • čestného prohlášení o výši dosaženého obratu

 

 
Ad d)  Technické kvalifikační předpoklady
Splnění technických kvalifikačních předpokladů zadavatelem požadovaných prokáže
  • splněním kvalifikačního předpokladu podle ustanovení § 56 odst. 2 písm. a) zákona, tedy předložením seznamu významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby plnění.
Splnění tohoto kvalifikačního předpokladu prokáže uchazeč předložením seznamu nejméně čtyř významných služeb poskytnutých uchazečem, a to takových, které souvisejí s předmětem veřejné zakázky, tzn. analýzy a studie v oblasti indikátorových soustav a monitorovacích indikátorů, analýzy čerpání strukturálních fondů, evaluace programů čerpajících strukturální fondy a další obdobné analýzy s minimální hodnotou každé zakázky 500.000,- Kč vč. DPH, jedna ze zakázek musí mít minimální hodnotu 1.000.000,- Kč vč. DPH. Přílohou tohoto seznamu musí být osvědčení nebo čestné prohlášení podle ustanovení § 56 odst. 2 písm. a) bodu 1. až 3.
  • Splněním kvalifikačního předpokladu podle ustanovení § 56 odst. 2 písm. b) zákona: tedy předložením seznamu techniků či technických útvarů – tzv. realizační tým.
Uchazeč prokáže splnění tohoto kvalifikačního předpokladu předložením seznamu členů realizačního týmu, ve kterém uvede seznam členů realizačního týmu, který se bude podílet na plnění veřejné zakázky po celou dobu její realizace, a to bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance uchazeče nebo osoby v jiném vztahu k uchazeči. Seznam bude zahrnovat minimálně 5 členů realizačního týmu, z nichž jeden bude v postavení vedoucího týmu – projektového manažera, který bude odpovědný zejména za řádné plnění veřejné zakázky a za komunikaci se zadavatelem.
 
Zadavatel ke splnění tohoto kvalifikačního předpokladu požaduje, aby uchazeč níže uvedeným způsobem prokázal, že projektový manažer a všichni členové realizačního týmu splňují následující požadavky:
1. Všichni členové týmu musí mít ukončené vysokoškolské vzdělání a všichni členové týmu musí být bezúhonní.
2. Vedoucí týmu musí mít praxi v oblasti problematiky fondů EU minimálně 5 let a zkušenosti s poradenstvím pro orgány státní správy a samosprávy minimálně 5 let a zkušenost v oblasti monitorovacích indikátorů minimálně 3 roky.
3. Vedoucí týmu se podílel na realizaci nejméně 3 zakázek s obdobným charakterem plnění v pozici projektového manažera nebo senior manažera,
4. Všichni členové týmu musí mít praxi v poskytování poradenských služeb v souhrnné délce minimálně 2 roky.
5. Všichni členové týmu se podíleli na poskytování nejméně 2 zakázek s obdobným charakterem plnění,
6. Minimálně dva z členů týmu musí mít zkušenosti s poradenstvím při implementaci fondů EU na úrovni řídícího orgánu nebo zprostředkujícího subjektu.
 
Přílohu tohoto seznamu bude tvořit:
  • soubor strukturovaných profesních životopisů jednotlivých členů realizačního týmu
  • čestné prohlášení o bezúhonnosti a pravdivosti údajů v životopise obsažených podepsaných těmito členy realizačního týmu
 
Profesní životopisy budou obsahovat minimálně následující údaje:
1. jméno a příjmení člena realizačního týmu,
2. funkce při plnění veřejné zakázky,
3. dosažené vzdělání,
4. délka odborné praxe,
5. relevantní zakázky, na kterých se člen týmu podílel,
6. přehled odborné praxe ve zpětném členění relevantní k předmětu zakázky.
Rozsah profesního životopisu by neměl přesáhnout 3 strany A4 bez příloh.
 
Členové realizačního týmu uvedení v tomto seznamu budou tvořit realizační tým, který bude odpovědný za plnění této veřejné zakázky. Trvalé změny na pozici vedoucího realizačního týmu – projektového manažera - budou možné pouze po předchozím schválení zadavatelem. Vybraný uchazeč bude oprávněn navrhnout zadavateli jako nového vedoucího realizačního týmu pouze osobu splňující veškeré shora uvedené požadavky zadavatele týkající se vedoucího realizačního týmu – projektového manažera. Výměnu člena realizačního týmu je uchazeč povinen zadavateli oznámit nejpozději do 5 dnů od této změny. Člena realizačního týmu je uchazeč povinen nahradit pouze takovou osobou, která splňuje požadavky kladené v této zadávací dokumentaci.
 
Uchazeč může k prokázání kvalifikace předložit výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů vydaný provozovatelem seznamu (ustanovení § 125 – 132 zákona), který nahrazuje splnění prokázání základních kvalifikačních předpokladů podle ustanovení § 53 odstavec 1 zákona a profesních kvalifikačních předpokladů podle ustanovení § 54 zákona.
Uchazeč může prokázat splnění kvalifikace certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti stanovené v ustanovení § 139 zákona a údaje v něm uvedené jsou platné nejméně k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace. Tento certifikát nahrazuje splnění kvalifikace v rozsahu v něm uvedených údajů. Certifikát dodavatel předloží ve lhůtě pro prokázání splnění kvalifikace. Certifikát musí být platný ve smyslu ustanovení § 140 odstavec 1 zákona.
 
 
Důsledek nesplnění kvalifikace
Dodavatel, který nesplní kvalifikaci v požadovaném rozsahu nebo nesplní povinnost postupovat podle ustanovení § 58 zákona, bude zadavatelem vyloučen z účasti v zadávacím řízení.
 
 
V Praze dne 10.08. 2009                                                               Ing. Jan Havránek
                                                                                                         ředitel OSF MVČR
 
 


 


[1][1] Do tohoto obratu nelze započítat obrat za studie proveditelnosti, CBA analýzy a obdobné analýzy a studie.


vytisknout  e-mailem