Rámcová dohoda (Oracle)
Dne 20. 1. 2020 uzavřelo Ministerstvo vnitra jako Centrální zadavatel Rámcovou dohodu na pořizování produktů Oracle (pdf, 2,5 MB; dále jen "RD") na dobu určitou do 19. 1. 2024 nebo do vyčerpání finančního objemu plnění ve výši 900.000.000,- Kč bez DPH.
Předmětem plnění RD je:
-
Poskytování nových licencí k programovým prostředkům Oracle označovaných jako Oracle Technology Software, a to jako licencí v podobě Full Use licence, tedy licence platné pro plné použití bez aplikačního omezení.
-
Poskytování služeb technické podpory k výše zmíněným novým licencím v rámci programu Oracle Software Technical Support, přičemž jednoletá technická podpora je povinná.
Předmětem plnění je rovněž poskytnutí souvisejících služeb předprodejního poradenství pro Centrálního zadavatele (dále jen "CZ") a Pověřující zadavatele (dále jen "PZ") zahrnující následující činnosti:
-
poskytování informací o programových změnách a novinkách;
-
poskytování poradenství k nákupu licencí, a to jak z pohledu způsobu nákupu, tak potřebného množství licencí a metrik;
-
poskytování informací o životním cyklu produktů, verzí, opravných balíčků (patchů) a možných dopadů jejich instalace do konkrétního prostředí a architektury CZ a/nebo PZ;
-
posouzení technických parametrů programů pro účely splnění požadavků definované CZ a/nebo PZ, a to jak po funkční, tak výkonové stránce;
-
doporučení optimálního způsobu integrace a vhodnosti použití do konkrétního prostředí a architektury CZ a/nebo PZ.
S požadavky na službu předprodejního poradenství se obracejte na adresu: konzultace-mvcr_cz_grp@oracle.com.
Nákup produktů Oracle probíhá na základě platné Smlouvy o centralizovaném zadávání na produkty Oracle (dále jen "SoCZ"), uzavřené mezi PZ a CZ. Celkem přistoupilo k RD 287 PZ a tento počet není možné již nadále rozšiřovat.
Nákupní postup
Nákup produktů Oracle je realizován prostřednictvím tzv. minitendrů (postup s obnovením soutěže) mezi pěti dodavateli, s nimiž je uzavřena RD.
Seznam dodavatelů: TECHNISERV IT, spol. s.r.o., TESCO SW a.s., Com - Sys TRADE spol. s.r.o., Neit Consulting s.r.o., Asseco Central Europe, a.s.
RD nákupní postup
Nákup produktů Oracle, na základě platné SoCZ, uzavřené mezi PZ a CZ je možné realizovat:
-
prostřednictvím CZ nebo
-
formou přímého nákupu PZ.
Ad a) nákup prostřednictvím CZ
-
PZ vyplní dokumenty Žádost o provedení minitendru a návrh Prováděcí smlouvy včetně Přílohy č. 1. V dokumentech doplňuje PZ části vybarvené zeleně. Žlutě zabarvené části dokumentů vyplní dodavatel. V případě potřeby vyjasnění technických dotazů je možné se obrátit na konzultace-mvcr_cz_grp@oracle.com.
-
PZ zašle řádně vyplněnou a elektronicky podepsanou Žádost o provedení minitendru a návrh Prováděcí smlouvy do datové schránky CZ - ID: 6bnaawp.
-
U žádostí adresovaných od PZ z resortu Ministerstva vnitra v návaznosti na nařízení ministra vnitra č. 27/2019 ze dne 30. července 2019 PZ navíc přiloží doklad Předběžné řídící kontroly (PŘK).
-
Na základě těchto dokumentů CZ zajistí v Národním elektronickém nástroji (dále jen "NEN") vypsání minitendru na požadované plnění. Vítězný dodavatel je vybrán na základě nejnižší nabídkové ceny.
-
Po vyhodnocení minitendru zašle CZ do datové schránky PZ oznámení o vítězném dodavateli.
-
Prováděcí smlouvu pak uzavírá PZ přímo s vítězným dodavatelem.
-
Podepsanou Prováděcí smlouvu uveřejňuje PZ v Registru smluv.
-
Podepsanou Prováděcí smlouvu doručí PZ (v elektronické podobě) CZ k evidenci.
Ad b) Přímý nákup
-
Na základě RD na pořizování produktů Oracle provede PZ minitendr sám.
-
Před zasláním výzvy Dodavatelům k poskytnutí plnění doporučujeme využít předprodejního poradenství na upřesnění předmětu plnění - viz kontakt Oracle.
-
Pokud budete zadávat minitendr prostřednictvím NEN, je nezbytné kontaktovat CZ, který přiřadí PZ k RD na profilu MV.
-
Pokud budete soutěžit mimo NEN, je nezbytné informovat o této skutečnosti CZ.
Na základě usnesení vlády ze dne 27. ledna 2020, č. 86, o uložení povinností informovat vládu v souvislosti s výdaji v oblasti informačních a komunikačních technologií, (dále jen "Usnesení") je povinností většiny státních organizací (podrobné informace na stránkách Odboru hlavních architekta eGovernmentu) informovat vládu o:
-
záměrech učinit výdaj v oblasti digitalizace nebo informačních a komunikačních technologií, jestliže tento výdaj je určen na pořízení či technické zhodnocení určeného informačního systému veřejné správy (systém definovaný zákonem č. 365/2000 Sb. ,§ 2y), anebo jde o výdaj s takovým informačním systémem související (například výdaj na technické a programové prostředky včetně prvků síťové infrastruktury); součástí materiálu musí být stanovisko útvaru Hlavního architekta eGovernmentu vydané postupem podle Základních zásad,
-
veškerých ostatních záměrech učinit výdaj v oblasti digitalizace nebo informačních a komunikačních technologií s předpokládanou hodnotou plnění přesahující 6 mil. Kč, které nejsou uvedeny v bodě II/1/a) Usnesení.
Tuto povinnost splní každý povinný Pověřující zadavatel ještě před tím, než požádá Centrálního zadavatele o zadání Dílčí veřejné zakázky. Povinnost informovat vládu se týká jak nových licencí, tak i pravidelně obnovované podpory.
Kontakt:
Kontaktní osobou za Ministerstvo vnitra, na kterou se prosím obracejte ve smluvních záležitostech či s případnými dotazy, je Mgr. Aneta Gaubová, tel: 974 816 759, e-mail: aneta.gaubova@mvcr.cz nebo Mgr. Milan Soural, tel: 974 816 731, e-mail: milan.soural@mvcr.cz.
Odbor veřejných zakázek
nám. Hrdinů 1634/3
140 21 Praha 4
Datová schránka: 6bnaawp
Dokumenty ke stažení:
-
RD Žádost o realizaci minitendru (docx, 24 kB)
Formulář, kterým PZ žádá CZ o provedení minitendru v rámci RD -
RD Prováděcí smlouva (docx, 34 kB)
Prováděcí smlouva je přílohou Žádosti o realizaci minitendru v rámci RD -
RD Příloha č. 1 Prováděcí smlouvy (xlsx, 16 kB)
Podrobné vymezení plnění Dodavatele a vymezení ceny za plnění