Ministerstvo vnitra České republiky  

Přejdi na

Moderní úřad


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Odbor správních činností

AKTUALITA:
Ve dnech 13.–14. ledna 2023 a 27.–28. ledna 2023 budou následující úřední hodiny:
pá: 8:00 – 11:00, technologická pauza pro dezinfekci prostor, 12:00 – 18:00,
so: 8:00 – 12:00.

 

Úřední hodiny na pracovišti Ministerstva vnitra Na Pankráci 1623/72, Praha 4, kde se pořizují osobní doklady ve zkrácených lhůtách, jsou od 16. února 2021 do odvolání stanoveny takto:

Pro pořízení žádosti a převzetí osobních dokladů:

  • pondělí:   8:00 - 11:00, technologická pauza pro dezinfekci prostor, 13:00 - 17:00
  • úterý:       8:00 - 11:00, technologická pauza pro dezinfekci prostor, 13:00 - 16:00
  • středa:     8:00 - 11:00, technologická pauza pro dezinfekci prostor, 13:00 - 17:00
  • čtvrtek:     8:00 - 11:00, technologická pauza pro dezinfekci prostor, 13:00 - 16:00
  • pátek:       8:00 - 11:00, technologická pauza pro dezinfekci prostor, 12:00 - 14:00
     

Dále se od 16. února 2021 do odvolání stanoví úřední hodiny kontaktních míst na pracovišti Ministerstva vnitra náměstí Hrdinů 1634/3, Praha 4 pro výkon činnosti evidence obyvatel, registru obyvatel a rodných čísel.

Úřední hodiny jsou:

  • pondělí:   8:00 - 17:00
  • středa:     8:00 - 17:00 

  

Ředitel odboru: Mgr. Milan Čigáš

Adresa: Ministerstvo vnitra
              nám. Hrdinů 3
              140 21 Praha 4
Poštovní spojení: Ministerstvo vnitra
                             poštovní přihrádka 155/SC
                             140 21 Praha 4
Telefon: +420 974 817 201
Fax: +420 974 816 860
E-mail: michaela.fialova@mvcr.cz

  

  • Vedoucí oddělení rodných čísel
    Mgr. Monika Stiebitzová
    Telefon: +420 974 817 203
    Fax.: +420 974 816 863
    E-mail: monika.stiebitzova@mvcr.cz

  • Vedoucí oddělení podpory a koordinace informačních systémů
    Ing. Martina Brejchová
    Telefon: +420 974 817 207
    Fax.: +420 974 816 851
    E-mail: martina.brejchova@mvcr.cz

  • Vedoucí oddělení evidence obyvatel
    Mgr. Petra Tesařová
    Telefon +420 974 817 208
    Fax: +420 974 816 859
    E-mail: petra.tesarova@mvcr.cz

  • Vedoucí oddělení občanských průkazů a cestovních dokladů občanů
    Mgr. Jan Stiebitz
    Telefon: +420 974 849 630
    Fax.: +420 974 849 637
    E-mail: jan.stiebitz@mvcr.cz

  • Vedoucí oddělení finančního, bezpečnostního a organizačního
    Ing. Zora Fejglová
    Telefon: +420 974 817 224
    Fax.: +420 974 816 861
    E-mail: zora.fejglova@mvcr.cz

  

Odbor správních činností vykonává státní správu v oblasti evidence obyvatel, rodných čísel, občanských průkazů a cestovních dokladů, zajišťuje věcnou správu základního registru obyvatel, poskytování údajů ze základního registru obyvatel ve smyslu zákona o základních registrech, spolupracuje s odbornými útvary Ministerstva vnitra a Správy základních registrů při realizaci eGON služeb. V těchto oblastech zpracovává a navrhuje koncepce a plní také kontrolní a metodické úkoly vůči krajským úřadům, vykonává legislativní činnost a podílí se na přípravě materiálů pro vytváření stanovisek a pozic zástupců České republiky v orgánech Evropské unie. Odbor správních činností dále zabezpečuje činnosti související s centrální výrobou občanských průkazů a cestovních dokladů a zabývá se také vývojem jejich vzorů v rámci zvyšování bezpečnosti těchto osobních dokladů. Odbor správních činností dále plní úkoly vyplývající ze správního řízení na uvedených úsecích činností. Odbor se člení na oddělení rodných čísel, oddělení podpory a koordinace informačních systémů, oddělení evidence obyvatel, oddělení občanských průkazů a cestovních dokladů občanů a oddělení finanční, bezpečnostní a organizační.

Zveřejnění informací podle § 26 zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád)

Stanoviska odboru správních činností pro krajské úřady nebo obecní úřady

GDPR

  

vytisknout  e-mailem