Centrální nákup produktů VMware
Pro nákupy produktů VMware může pověřující zadavatel využít:
-
Rámcovou dohodu na pořizování produktů VMware 2023, č. j: MV- 76096-30/VZ-2023
Nově přistupující pověřující zadavatelé mohou čerpat pouze z nové Rámcové dohody. Bližší popis, předmět plnění, pracovní postup a dokumenty jsou uvedeny níže na stránce. -
Rámcovou dohodu na pořizování produktů VMware, č. j: MV-100087-35/VZ-2020 a to do vyčerpání finančního limitu.
Stávající pověřující zadavatele přednostně prosíme o výběr a dočerpání finančního limitu. RD obsahuje i akademické licence a Renewal úroveň od servisní organizace. Bližší popis a dokumenty jsou uvedeny níže v příslušném odstavci.
Rámcová dohoda na pořizování produktů VMware 2023, č. j: MV- 76096-30/VZ-2023
Dne 13. 10. 2023 uzavřelo MV jako centrální zadavatel Rámcovou dohodu na pořizování produktů VMware 2023 (pdf, 1,4 MB) na dobu určitou do 12. 10. 2027. Celková hodnota rámcové smlouvy je 2 200 000 000,00 Kč bez DPH.
Předmětem rámcové dohody je poskytování:
- poskytování VMware perpetuálních licencí včetně min. 1 roku Support and Subscription, max. 4 roky,
- poskytování VMware Subscription v délce 1 - 4 roky,
- poskytování VMware Support and Subscription (dále jen „SnS“) v délce max. 4 roky,
- následná podpora VMware licencí = VMware Renewal v délce max. 4 roky.
- poskytování bezplatného předprodejního poradenství pro všechny Objednatele, zahrnující následující činnosti:
- poskytování informací o programových změnách a novinkách;
- poskytování poradenství k nákupu licencí, a to jak z pohledu způsobu nákupu, tak potřebného množství licencí a metrik;
- poskytování informací o životním cyklu produktů, verzí, opravných balíčků (patchů) a možných dopadů jejich instalace do konkrétního prostředí a architektury Objednatele;
- posouzení technických parametrů programů pro účely splnění požadavků definované Objednatelem, a to jak pro funkční tak výkonové stránce;
- doporučení optimálního způsobu integrace a vhodnosti použití do konkrétního prostředí a architektury Objednatele.
Pro nákup je možné použít dva procesní postupy:
1. Nákup prostřednictvím Centrálního zadavatele
- PZ vyplní formulář Žádost o provedení minitendru 2023 (docx, 28 kB) a návrh Prováděcí smlouvy 2023 (docx, 50 kB).
- U žádostí adresovaných od PZ z resortu Ministerstva vnitra v návaznosti na nařízení ministra vnitra č. 27/2019 ze dne 30. července 2019 PZ navíc přiloží doklad Předběžné řídící kontroly (PŘK).
- Žádost a návrh smlouvy PZ odešle do datové schránky Centrálního zadavatele - ID: 6bnaawp.
- Na základě těchto dokumentů bude proveden minitendr.
- Po vysoutěžení obdrží PZ do datové schránky informaci o vyhlášení vítězného uchazeče a návrh Prováděcí smlouvy podepsaný vítězným uchazečem. Prováděcí smlouvu pak uzavírá přímo s vítězným uchazečem.
2. Přímý nákup
- Na základě Rámcové dohody na pořizování produktů VMware 2023 provede PZ minitendr sám.
Rámcová dohoda na pořizování produktů VMware, č. j: MV-100087-35/VZ-2020
Dne 4. 11. 2020 uzavřelo MV jako centrální zadavatel Rámcovou dohodu na pořizování produktů VMware (pdf, 2,1 MB) na dobu určitou do 3. 11. 2024. Celková hodnota rámcové smlouvy je 1.000.000.000,- Kč bez DPH.
Znění Čl. III odst. 6 Rámcové dohody upravuje Dodatek č. 1 k Rámcové dohodě na pořizování produktů VMware (pdf, 272 kB) ze dne 17. 11. 2020.
Předmětem rámcové dohody je poskytování:
- poskytování nových licencí - VSphere: Základní serverová virtualizace (vSphere a její upgrady),
- poskytování nové licencí - non vSphere: Produkty pro management, bezpečnost, správu mobilních zařízení, správu desktopu, nástroje pro vývoj aplikací, správu budování cloudů, virtualizaci sítí, storage a produkty vRealize (Networking and storage, operations - NSX,vSAN, vRrealize),
- poskytování nových akademických licencí: Licence určené pro zákazníky z akademického prostředí,
- poskytování nové podpory a subskripce Support and Subscription (dále jen „SnS“) pro akademické licence, kdy každá nová licence musí obsahovat minimálně jeden rok SnS. Režim 7x24, kdy centrální zadavatel a/nebo pověřující zadavatelé budou oprávnění pořídit SnS na období 1-4 let,
- pronájem nových licencí: Licence formou časově omezeného pronájmu včetně SnS,
- pronájem nových licencí pro akademické prostředí: Licence určené pro zákazníky z akademického prostředí,
- poskytování nové podpory a subskripce Support and Subscription (dále jen „SnS“) k novým licencím, kdy každá nová licence musí obsahovat minimálně jeden rok SnS. Režim 7x24, kdy centrální zadavatel a/nebo pověřující zadavatelé budou oprávnění pořídit SnS na období 1-4 let,
- poskytování následné podpory a subskripce Renewal (dále jen „Renewal“) k existujícím licencím, a to v režimu 7x24, kdy centrální zadavatel a/nebo pověřující zadavatelé budou oprávnění pořídit Renewal na období 1- 4 let.
- následná podpora a Substripce licencí = VMware Renewal: Prodloužení podpory a subsripce. Podporu poskytuje společnost VMware. Lze koupit na 1-4 roky. Režim 7x24,
- následná podpora a subscripce licencí - Servisní partner Renewal: Prodloužení podpory a VMware subsripce. odporu poskytuje servisní partner společnosti VMware. Lze koupit na 1-4 roky. Režim 7x24.
V požadavku je možné objednat pouze jeden typ podpory, od servisní organizace, nebo přímo od VMware (rozdíly jsou uvedeny tabulce níže). Prosíme o výběr jedné z možností níže:
- Od servisní organizace - Support v českém jazyce, incidenty se hlásí u dodavatele
- Od VMware - Support v anglickém jazyce, incidenty se hlásí přes MyVMware portál zadavatele
Feature |
VMware | Ostatní SnS poskytovatelé |
---|---|---|
Produkční support | - | |
Čas | 24x7x365 | Různě |
Reakční doba |
Critical (Severity 1): - 30 mins or less 24x7 Major (Severity 2): - 4 business hours Minor (Severity 3): - 8 business hours Cosmetic (Severity 4): - 12 business hours |
Různě |
Vzdálená podpora | ANO | ANO |
Telefonní a web přístup | ANO | ANO |
Neomezený počet požadavků | ANO | ANO |
Přístup k VMware Technical Support Specialistovi | ANO | NE |
Produktové updaty | ANO | ANO |
Produktové upgrady | ANO | ANO |
My VMware Support a subscription management na jednom místě | ANO | NE |
Možnost volat do VMware přímo | ANO | NE |
Možnost eskalace u VMware manažera | ANO | NE |
Podpora v českém jazyce | NE | ANO |
Minimální sleva z koncové ceny dle RD | 3,00% | 29,20% |
Nákupní postup
Nákup produktů VMware probíhá na základě platné "Smlouvy o centralizovaném zadávání" na produkty VMware, uzavřené mezi Pověřujícím zadavatelem (PZ) a MV. V současné době již není možné přistoupit k této rámcové smlouvě a podepsat s MV Smlouvu o centralizovaném zadávání. Nákup produktů VMware je realizován prostřednictvím tzv. minitendrů (obnova soutěže) mezi pěti dodavateli, s nimiž je uzavřena rámcová dohoda.
Pro nákup je možné použít dva procesní postupy:
1. Nákup prostřednictvím Centrálního zadavatele
-
PZ vyplní formulář Žádost o provedení minitendru (docx, 25 kB) a návrh Prováděcí smlouvy (docx, 21 kB).
-
U žádostí adresovaných od PZ z resortu Ministerstva vnitra v návaznosti na nařízení ministra vnitra č. 27/2019 ze dne 30. července 2019 PZ navíc přiloží doklad Předběžné řídící kontroly (PŘK).
-
Žádost a návrh smlouvy PZ odešle do datové schránky Centrálního zadavatele - ID: 6bnaawp.
-
Na základě těchto dokumentů bude proveden minitendr.
-
Po vysoutěžení obdrží PZ do datové schránky informaci o vyhlášení vítězného uchazeče a návrh Prováděcí smlouvy podepsaný vítězným uchazečem. Prováděcí smlouvu pak uzavírá přímo s vítězným uchazečem.
2. Přímý nákup
-
Na základě Rámcové dohody na pořizování produktů VMware provede PZ minitendr sám.
Na základě usnesení vlády ze dne 27. ledna 2020, č. 86, o uložení povinností informovat vládu v souvislosti s výdaji v oblasti informačních a komunikačních technologií, (dále jen "Usnesení") je povinností většiny státních organizací (podrobné informace na stránkách Odboru hlavních architekta eGovernmentu) informovat vládu o:
-
záměrech učinit výdaj v oblasti digitalizace nebo informačních a komunikačních technologií, jestliže tento výdaj je určen na pořízení či technické zhodnocení určeného informačního systému veřejné správy (systém definovaný zákonem č. 365/2000 Sb. ,§ 2y), anebo jde o výdaj s takovým informačním systémem související (například výdaj na technické a programové prostředky včetně prvků síťové infrastruktury); součástí materiálu musí být stanovisko útvaru Hlavního architekta eGovernmentu vydané postupem podle Základních zásad,
-
veškerých ostatních záměrech učinit výdaj v oblasti digitalizace nebo informačních a komunikačních technologií s předpokládanou hodnotou plnění přesahující 6 mil. Kč, které nejsou uvedeny v bodě II/1/a) Usnesení.
Tuto povinnost splní každý povinný Pověřující zadavatel ještě před tím, než požádá Centrálního zadavatele o zadání Dílčí veřejné zakázky. Povinnost informovat vládu se týká jak nových licencí, tak i pravidelně obnovované podpory.
Kontakt:
Kontaktní osobou za Ministerstvo vnitra, na kterou se prosím obracejte s ve smluvních záležitostech či s případnými dotazy je ing. Andrea Blažeková, tel: 974 816 773, 730 522 335, e-mail: andrea.blazekova@mvcr.cz.
Odbor veřejných zakázek
nám. Hrdinů 1634/3
140 21 Praha 4
Datová schránka: 6bnaawp
Úvod | Microsoft | IBM | Oracle | Cisco | Citrix | ICT komodity |
---|