Státní služba  

Přejdi na

Státní služba  


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Podpora a technické informace

Základní popis systému podpory

Informační systém o státní službě (ISoSS) je podporován vícestupňovým systémem podpory dle následujícího schématu:

ISoSS - Základní popis systému podpory

Uživatelé

Uživatelé pracující v systému ISoSS ve služebních úřadech.
Tito uživatelé jsou ve svých činnostech podporováni primárně v otázkách základní technické podpory (nastavení počítačů, sítí, založení uživatelského účtu, přihlášení do systému atp.) příslušnými ICT podporami na svých služebních úřadech, případně ICT podporami příslušných ústředních správních úřadů.
Tato úroveň je označována jako 0. úroveň podpory uživatelů.

Ve všech otázkách k ISoSS jsou tito uživatelé současně podporováni ze strany Servisdesk ISoSS.

  

Servisdesk ISoSS - Operátoři

Základní kontaktní bod, na který se obracejí uživatelé se svými žádostmi o podporu, s hlášeními problémů při práci v systému ISoSS, se svými požadavky na práci a změny v systému ISoSS.
Servisní hlášení založené ve formuláři na portálu ISoSS autentizovaným uživatelem je v Servisdesku ISoSS automaticky založeno a přesměrováno na Manažera nastavení.
Pro hlášení a dotazy obdržené e-mailem založí operátor Servisdesku ISoSS v odůvodněných případech servisní hlášení v Servisdesku ISoSS manuálně.
Tato úroveň je označována jako 1. úroveň podpory uživatelů.

Je zajišťována pracovníky Ministerstva vnitra.

  

Servisdesk ISoSS - Manažeři nastavení

Manažer nastavení vyhodnocuje servisní hlášení a na základě toho odpovídá, řeší požadavek, předává požadavek k metodikovi, zakládá požadavek na změnu systému, informuje uživatele o realizaci či odmítnutí jeho požadavku.
Tato úroveň je označována jako 2. úroveň podpory uživatelů.

Je zajišťována pracovníky Ministerstva vnitra.
Manažer nastavení případně podle dostupných kapacit a priorit předává požadavky na řešení do 3. úrovně.

  

Servisdesk ISoSS - Řešitelé, konzultanti, metodici

V návaznosti na požadavky na řešení (hlášení, tikety), které obdržela 2. úroveň podpory (Servisdesk ISoSS – Manažeři nastavení), je na úrovni řešitelských skupin zajištěno vyřešení těchto požadavků a následné předání informace o vyřešení zpět uživateli.
Tato úroveň je označována jako 3. úroveň podpory uživatelů.

Je zajišťována pracovníky Ministerstva vnitra a České pošty, odštěpného závodu ICT služby.

  


10. ledna 2024

vytisknout  e-mailem