Vážení čtenáři,
v dnešní rubrice kvality se blíže seznámíme s aktivitami Českého statistického úřadu v oblasti TQM (Total Quality Management). Český statistický úřad si dal za cíl zefektivnit výkon vlastního úřadu a zkvalitnit služby poskytované veřejnosti. O tom, do jaké míry se mu daří stanovené cíle naplňovat, více dnešní příspěvek. Nechybí ani vybrané publikace z oblasti kvality a odkazy na webové stránky. Pracovní skupina pro kvalitu ve veřejném sektoru
PUBLIKACE
Celá řada publikací je vydávána v rámci Národního informačního střediska pro podporu jakosti. Na adrese
info.npj@npj.cz lze bezplatně získat některé z nich. Dvě publikace ke kvalitě vydalo také Ministerstvo vnitra. Jedná se o “Benchmarking ve veřejné správě” (viz recenze ve Veřejné správě č. 4/05) a “Řízení procesů výkonu státní správy” (Případová studie Vsetín). Na adrese drapela@mvcr.cz se vám dostane bližších informací.ODKAZY
www.npj.cz
www.reforma.vlada.cz
www.mvcr.cz/odbor/moderniz/koncepce/kvalita.html
www.eipa.nl
www.benchmarking.gov.uk
www.bscol.com
Rubriku připravila a na vaše podněty a příspěvky se těší
Mgr. MARTINA JALOVECKÁ
člen Pracovní skupiny pro kvalitu ve veřejném sektoru
jalovecka.martina@vlada.cz