Blanka Szunyogová, Michal Wanner
Standard MoReq vznikl s cílem vyvinout vzorovou specifikaci funkčních požadavků na správu elektronických dokumentů.
Ludvík Eger, Západočeská univerzita v Plzni
Velkým počátečním problémem byly vysoké náklady na výrobu studijních pomůcek, malá flexibilita a také velká časová náročnost výroby. Na druhou stranu výukové materiály byly interaktivní.
Jiří Průša, Ministerstvo informatiky
Na rozdíl od jazykových testů, které podléhají morálnímu zastarání jen nepatrně, testy počítačové gramotnosti ve svém vývoji následují poměrně intenzivní rozvoj technologií.
Ing. Jan Duben, ředitel sekce administrativní, Úřad vlády České republiky
Projekt se soustřeďuje jednak na proces meziresortní komunikace a proces řízení oběhu a publikace dokumentů ústředních orgánů státní správy a jednak na výměnu informací mezi těmito orgány a parlamentem.
PhDr. Hana Marešová, Ph.D.
Pro učitele českého jazyka znamená příchod ICT nové textové formy, slohové útvary nebo práce s textovým editorem.
Petr Chaluš, Národní podpůrné středisko pro eTwinning v ČR
Aktivita eTwinning iniciovaná Evropskou komisí otevírá nové možnosti školám k mezinárodní spolupráci. Do této aktivity se mohou zapojit všechny mateřské, základní a střední školy v Evropě.
Radim Polčák
Koncept technologické neutrality informačních systémů vychází z toho, že buduje-li informační infrastrukturu stát, nesmí být technologické řešení založeno na proprietální technologii určitého podnikatele, ani nesmí takovou technologii bezdůvodně zvýhodňovat.
Renáta Brožíčková, odbor informatiky Úřadu Městské části Praha 10
V budoucnosti úřad pokryje velkou část potřebných základních školení a další výuky rozšiřující kvalifikaci úředníků svou vlastní kapacitou. Vzdělávací moduly budou zpracovány přímo na míru.
Jiří Valíček, webmaster, Pečky
Pro větší sídla jsou statické stránky nedostačující, řešením bývá nákup redakčního systému. Orientovat se v nabídce je však poměrně složité.
V rámci projektu je vytvářena otevřená internetová platforma, kterou může kterýkoliv učitel či škola použít pro práci se stávajícím učebním materiálem a vytvořit z něj počítačovou hru.