Ministerstvo vnitra České republiky  

Přejdi na

Efektivní veřejná správa


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Pracovní výbor pro Architekturu a strategii

Úvodní informace

Informace k Pracovnímu výboru

Pracovní výbor pro Architekturu a strategii je Pracovním orgánem Rady vlády pro informační společnost zřízeným za účelem vytvoření platformy, která zajistí mezirezortní koordinaci rozvoje architektury na úrovni centrální státní správy i krajské a místní samosprávy.

Působnost Pracovního výboru v oblasti rozvoje architektury ve veřejné správě povede k dosažení zejména těchto cílů:

  • koordinace zavedení schopnosti vytvářet a užívat modely architektury úřadu ve veřejné správě ČR

  • usnadnění čerpání evropských prostředků na kvalitní IT řešení, navržená ve shodě s principy eGovernmentu ČR.

  • spolupráce na vzniku a rozvoji architektury centrálních sdílených služeb eGovernmentu a koncepce jejich rozvoje

  • společné budování sdílených architektonických znalostí, metodiky, principů, vzorů, referenčních modelů, standardů a dalších akcelerátorů

  • zkvalitnění architektonického obsahu připravovaných strategických dokumentů státu zejména v oblasti informační společnosti.
     

Statut Pracovního výboru naleznete zde (pdf, 760 kB).

Seznam členů

Zápisy z proběhlých jednání

Podklady pro jednání

Podklady pro jednání 6. 12. 2016 naleznete zde.

Kontakt

Mgr. Tomáš Kroupa
vedoucí oddělení Strategie a standardizace
odbor Hlavního architekta eGovernmentu
Ministerstvo vnitra ČR
E: tomas.kroupa@mvcr.cz
T: +420 734 267 031

vytisknout  e-mailem