Ministerstvo vnitra České republiky  

Přejdi na

Efektivní veřejná správa


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Oznámení o udělení akreditace pro správu kvalifikovaného systému elektronické identifikace (poskytovatel: Raiffeisenbank, a.s.)

Dne 15. dubna 2020 obdrželo Ministerstvo vnitra žádost společnosti Raiffeisenbank, a. s., se sídlem: Hvězdova 1716/2b, 140 78 Praha 4, IČO: 49240901, o udělení akreditace pro správu kvalifikovaného systému elektronické identifikace dle § 5 zákona č. 250/2017 Sb., o elektronické identifikaci. 

Prostředky pro elektronickou identifikaci vydávané v rámci kvalifikovaného systému el. identifikace s úrovní záruky ZNAČNÁ:

  • Klientské číslo a aplikace RB Klíč,
  • Klientské číslo a RB Klíč v rámci aplikace Raiffeisen Mobilní eKonto.


Společnost Raiffeisenbank, a. s., splnila zákonné požadavky pro udělení akreditace pro správu kvalifikovaného systému elektronické identifikace.

Ministerstvo vnitra České republiky, odbor eGovernmentu, jakožto orgán příslušný k  rozhodnutí o udělení akreditace podle § 5 odst. 6 zákona č. 250/2017 Sb., udělilo rozhodnutím č. j. MV‑61866‑31/EG-2021 ze dne 25. srpna 2021 společnosti Raiffeisenbank, a.s., akreditaci pro správu kvalifikovaného systému elektronické identifikace v souvislosti s provozováním systému elektronické identifikace bankovní služby využívající výše uvedené prostředky pro elektronickou identifikaci. Uvedené rozhodnutí nabylo právní moci dne 27. srpna 2021.

vytisknout  e-mailem