Ministerstvo vnitra České republiky  

Přejdi na

Efektivní veřejná správa


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Osobní doklady

Užitečné informace o vydávání občanských průkazů a cestovních pasů 

OZNÁMENÍ

- ode dne 23. února 2021 do 4. března 2021 bude uzavřeno pracoviště osobních dokladů Městského úřadu Mělník, a to z důvodu karanténního opatření v souvislosti s výskytem COVID-19. Pro podání žádosti o vydání osobních dokladů mohou obyvatelé Mělníku využít například Městský úřad Kralupy nad Vltavou, Městský úřad Neratovice, Městský úřad Roudnice nad Labem.

- ode dne 25. února 2021 do 7. března 2021 bude uzavřeno pracoviště osobních dokladů Městského úřadu Lanškroun, a to z důvodu karanténního opatření v souvislosti s výskytem COVID-19. Pro podání žádosti o vydání osobních dokladů mohou obyvatelé Lanškrounu využít například Městský úřad Svitavy, Městský úřad Šumperk, Městský úřad Ústí nad Orlicí.

- ode dne 26. února 2021 do 10. března 2021 bude uzavřeno pracoviště osobních dokladů Městského úřadu Kaplice, a to z důvodu karanténního opatření v souvislosti s výskytem COVID-19. Pro podání žádosti o vydání osobních dokladů mohou obyvatelé Kaplic využít například Městský úřad Český Krumlov či Městský úřad Trhové Sviny, zde mohou občané také ohlásit ztráty či odcizení dokladů. Činnosti související s vydáváním občanských průkazů a cestovních dokladů prozatím převezme pracoviště občanských průkazů a cestovních dokladů Městský úřad Český Krumlov, kam budou předány žádosti a již vyhotovené nové osobní doklady čekající na vydání.

ode dne 1. března 2021 až do odvolání bylo uzavřeno pracoviště osobních dokladů Městského úřadu Tachov, a to z důvodů nařízené karantény v souvislosti s výskytem COVID-19. Pro podání žádosti o vydání osobních dokladů, pro převzetí již vyhotovených dokladů a pro ohlašování jejich ztrát či odcizení mohou obyvatelé Tachova využít Městský úřad Stříbro.

Pracoviště MV pro vyřízení dokladů ve zkrácených lhůtách

Úřední hodiny na pracovišti Ministerstva vnitra Na Pankráci 1623/72, Praha 4, kde se pořizují osobní doklady ve zkrácených lhůtách, jsou od 16. února 2021 do odvolání stanoveny takto:

Pro pořízení žádosti a převzetí osobních dokladů:

  • pondělí:   8:00 - 11:00, technologická pauza pro dezinfekci prostor, 13:00 - 17:00
  • úterý:       8:00 - 11:00, technologická pauza pro dezinfekci prostor, 13:00 - 15:00
  • středa:     8:00 - 11:00, technologická pauza pro dezinfekci prostor, 13:00 - 17:00
  • čtvrtek:    8:00 - 11:00, technologická pauza pro dezinfekci prostor, 13:00 - 15:00
  • pátek:      pouze na objednání přes rezervační systém
     

Dále se od 16. února 2021 do odvolání stanoví úřední hodiny kontaktních míst na pracovišti Ministerstva vnitra náměstí Hrdinů 1634/3, Praha 4 pro výkon činnosti evidence obyvatel, registru obyvatel a rodných čísel.

Úřední hodiny jsou:

  • pondělí:   8:00 - 17:00
  • středa:     8:00 - 17:00 
     

Ministerstvo vnitra otevřelo dne 2. července 2018 nové kontaktní místo pro vydávání občanských průkazů a cestovních pasů ve zkrácených lhůtách, které umožňuje vydání dokladů ve lhůtách do 24 hodin pracovního dne a do 5 pracovních dnů. Z důvodu vyššího komfortu pro občany pracoviště dále zkvalitňujeme a od března roku 2019 mohou občané využít možnost objednání konkrétního termínu návštěvy k podání žádosti o občanský průkaz nebo cestovní pas ve zkrácené lhůtě prostřednictvím rezervačního systému.

  

Adresa pracoviště

Ministerstvo vnitra
Na Pankráci 1623/72,
Praha 4


Nejlepší dopravní spojení -  metro C - stanice "Pražského povstání" - mapa cesty od stanice metra na pracoviště (pdf, 510 kB). 

  

  

vytisknout  e-mailem