Centrální nákup produktů Cisco Systems
Dne 12. 1. 2018 uzavřelo ministerstvo vnitra (MV) jako centrální zadavatel Rámcovou dohodu na pořizování licencí k produktům Cisco Systems a souvisejících služeb (pdf, 2,1 MB) na dobu určitou do 11. 1. 2022 nebo do vyčerpání celkové hodnoty této rámcové dohody ve výši 1.200.000.000,- Kč bez DPH.
Předmětem rámcové dohody je poskytování:
- Licencí ke všem programovým produktům Cisco Systems.
- Podpory k produktům společnosti Cisco Systems.
- Subskripcí k produktům společnosti Cisco Systems.
- Katalogových služeb typu "AS-Fixed".
- Katalogových školících kreditů.
- Bezplatného předprodejního poradenství pro všechny Objednatele.
Nákupní postup
Nákup produktů Cisco Systems probíhá na základě platné „Smlouvy o centralizovaném zadávání“ na produkty Cisco Systems, uzavřené mezi Pověřujícím zadavatelem (PZ) a MV. V současné době již není možné přistoupit k této rámcové dohodě a podepsat s MV Smlouvu o centralizovaném zadávání. Nákup produktů Cisco Systems je realizován prostřednictvím tzv. minitendrů (obnova soutěže) mezi pěti dodavateli, s nimiž je uzavřena rámcová dohoda.
Pro nákup je možné použít dva procesní postupy:
1. Nákup prostřednictvím Centrálního zadavatele
-
PZ vyplní formulář "Žádost o provedení minitendru" (docx, 29 kB) a návrh "Prováděcí smlouva" (docx, 54 kB).
-
U žádostí adresovaných od PZ z resortu Ministerstva vnitra v návaznosti na nařízení ministra vnitra č. 27/2019 ze dne 30. července 2019 PZ navíc přiloží doklad Předběžné řídící kontroly (PŘK).
-
Žádost a vyplněný návrh smlouvy PZ odešle do datové schránky Centrálního zadavatele - ID: 6bnaawp.
-
Na základě těchto dokumentů bude proveden minitendr.
-
Po vysoutěžení obdrží PZ do datové schránky informaci o vyhlášení vítězného uchazeče a návrh Prováděcí smlouvy podepsaný vítězným uchazečem. Prováděcí smlouvu pak uzavírá přímo s vítězným uchazečem.
2. Přímý nákup
-
Na základě Rámcové smlouvy na pořizování licencí k produktům Cisco Systems a souvisejících služeb provede PZ minitendr sám.
Na základě usnesení vlády ze dne 27. ledna 2020, č. 86, o uložení povinností informovat vládu v souvislosti s výdaji v oblasti informačních a komunikačních technologií, (dále jen "Usnesení") je povinností většiny státních organizací (podrobné informace na stránkách Odboru hlavních architekta eGovernmentu) informovat vládu o:
-
záměrech učinit výdaj v oblasti digitalizace nebo informačních a komunikačních technologií, jestliže tento výdaj je určen na pořízení či technické zhodnocení určeného informačního systému veřejné správy (systém definovaný zákonem č. 365/2000 Sb. ,§ 2y), anebo jde o výdaj s takovým informačním systémem související (například výdaj na technické a programové prostředky včetně prvků síťové infrastruktury); součástí materiálu musí být stanovisko útvaru Hlavního architekta eGovernmentu vydané postupem podle Základních zásad,
-
veškerých ostatních záměrech učinit výdaj v oblasti digitalizace nebo informačních a komunikačních technologií s předpokládanou hodnotou plnění přesahující 6 mil. Kč, které nejsou uvedeny v bodě II/1/a) Usnesení.
Tuto povinnost splní každý povinný Pověřující zadavatel ještě před tím, než požádá Centrálního zadavatele o zadání Dílčí veřejné zakázky. Povinnost informovat vládu se týká jak nových licencí, tak i pravidelně obnovované podpory.
Kontakt:
Kontaktní osobou za Ministerstvo vnitra, na kterou se prosím obracejte s ve smluvních záležitostech či s případnými dotazy je Ing. Jan Strachoň, tel: 974 849 253, 606 088 426, e-mail: jan.strachon@mvcr.cz.
Odbor veřejných zakázek
nám. Hrdinů 1634/3
140 21 Praha 4
Datová schránka: 6bnaawp
Úvod | Microsoft | WMware | IBM | Oracle | ICT komodity |
---|