Ministerstvo vnitra České republiky  

Přejdi na

Moderní úřad


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Seminář k problematice základních registrů veřejné správy

Vytvoření centrálních registrů veřejné správy, které budou řešit dosavadní potíže s nejednotností, multiplicitou a neaktuálností klíčových databází, je jedním z pilířů elektronizace veřejné správy. Informace o postupu jejich implementace získáte 28. 3. 2012 na dalším ze seminářů organizovaných v rámci projektu OPLZZ „Vzdělávání úředníků a zaměstnanců veřejné správy, metodiků a školitelů a politiků v oblasti zavádění eGovernmentu do veřejné správy“. Seminář je určen územním samosprávným celkům, zejména starostům a ostatním členům zastupitelstev, organizačním složkám, příspěvkovým organizacím, manažerům a školitelům eGON center a dalším zájemcům z veřejné správy.
 
Termín konání:
28. 3. 2012 od 10:00 hod
  
Místo konání: Ministerstvo vnitra ČR, nám. Hrdinů 3 (budova Centrotex), Praha 4
  
Přednášející:
PhDr. Robert Ledvinka – vrchní ředitel Sekce pro eGovernment, MV ČR
Ing. Ondřej Felix, CSc. – hlavní architekt eGovernmentu, MV ČR
Ing. Michal Pešek – ředitel Správy základních registrů, MVČR
 
Rámcový program semináře:
Dopady základních registrů do praxe a na kmenové projekty eGovernmentu.
 
Předpokládaný časový harmonogram harmonogram:
  • 09:30 – 10:00  prezence
  • 10:00 – 11:30 dopolední blok přednášek
  • 11:30 – 12:30  oběd
  • 12:30 – 13:45 odpolední blok přednášek
  • 13:45 – 14:15 diskuze, závěr
 
Účast na semináři je bezplatná, zájemci se mohou hlásit prostřednictvím e-mailové adresy seminarzr@seznam.cz. Kapacita sálu je omezena, v případě jejího naplnění Vám bude nabídnut náhradní termín.

vytisknout  e-mailem