Ministerstvo vnitra České republiky  

Přejdi na

Moderní úřad


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Seminář k problematice elektronizace veřejné správy 27. 6. 2011

Další ze seminářů věnovaných elektronizaci veřejné správy organizovaný v rámci projektu OPLZZ „Vzdělávání v eGovernementu“ se uskuteční 27. června 2011. 

Seminář pořádaný Ministerstvem vnitra ČR ve spolupráci s Institutem pro veřejnou správu Praha v rámci projektu OPLZZ „Vzdělávání úředníků a zaměstnanců veřejné správy, metodiků a školitelů a politiků v oblasti zavádění eGovernmentu do veřejné správy“ je určen územním samosprávným celkům, zejména starostům a ostatním členům zastupitelstev, organizačním složkám, příspěvkovým organizacím, manažerům a školitelům eGON center a dalším zájemcům z veřejné správy.
 
Termín konání: 27. června 2011

Místo konání: Ministerstvo vnitra ČR, nám. Hrdinů 3 (budova Centrotex)
 

Rámcový program semináře:

 
09:30 – 10:00  prezence
 
10:00 – 11:30 dopolední blok přednášek
  • Elektronický podpis v praxi, novinky v oblasti elektronického podepisování
    Lucie Urbanová, První certifikační autorita, a.s.
  • Informace o webovém portálu Seznam orgánů veřejné moci (SOVM)
    Ministerstvo vnitra ČR
 
11:30 – 12:30  oběd
 
12:30 – 13:45 odpolední blok přednášek
  • Praktické informace a zkušenosti s administrací projektů a zpracováním monitorovacích zpráv, ekonomické aspekty projektů OP LZZ
    Irena Baše, Monika Pálková, Ministerstvo vnitra ČR
 
13:45 – 14:15 diskuze, závěr
 
 
Účast na semináři je bezplatná, zájemci se mohou hlásit u Jiřího Karase na e-mailové adrese j.kar@institutpraha.cz, případně na telefonním čísle 974 863 714. Na stejných kontaktech je možné získat také více informací o celé akci.
 
 


Institut pro veřejnou správu Praha, 7.6.2011

vytisknout  e-mailem