Ministerstvo vnitra České republiky  

Přejdi na

Efektivní veřejná správa


Rychlé linky: Mapa serveru Textová verze English Rozšířené vyhledávání


 

Hlavní menu

 

 

Centrální nákup produktů Microsoft

MV uzavřelo dne 28. 11. 2013 se společností Microsoft s.r.o. Smlouvu o strategické spolupráci (pdf, 1,4 MB), týkající se dlouhodobé vzájemné spolupráce při rozvoji ICT ve veřejné správě.

Dne 1. 12. 2014 uzavřelo MV jako centrální zadavatel Rámcovou smlouvu na pořizování licencí k produktům Microsoft (pdf, 4,4 MB) na dobu určitou do 31. 11. 2018 nebo do vyčerpání celkové ceny plnění ve výši 4.600.000.000,- Kč bez DPH.

Předmětem této rámcové smlouvy je poskytování:

  • Licencí softwarových produktů Microsoft na základě licenčních programů Enterprise.
  • Licencí softwarových produktů Microsoft na základě licenčních programů Select Plus.
  • Podpory Software Assurance na základě licenčních programů Enterprise a/nebo Select Plus.
  • Poskytování doprovodných bezplatných služeb dle ustanovení RS.

Nákupní postup

Nákup produktů Microsoft probíhá na základě platné "Dohody o centralizovaném zadávání" na produkty Microsoft, uzavřené mezi Pověřujícím zadavatelem (PZ) a MV. V současné době již není možné přistoupit k této rámcové smlouvě a podepsat s MV Dohodu o centralizovaném zadávání. Nákup produktů Microsoft je realizován prostřednictvím tzv. minitendrů (obnova soutěže) mezi pěti dodavateli, s nimiž je uzavřena rámcová smlouva.

Pro nákup je možné použít dva procesní postupy:

1. Nákup prostřednictvím Centrálního zadavatele

  • PZ vyplní formulář Žádost o provedení minitendru (docx, 24 kB) a návrh Prováděcí smlouvy (docx, 43 kB).

  • Žádost a návrh smlouvy PZ odešle do datové schránky Centrálního zadavatele - ID: 6bnaawp.

  • Na základě těchto dokumentů bude proveden minitendr.

  • Po vysoutěžení obdrží PZ do datové schránky informaci o vyhlášení vítězného uchazeče a návrh Prováděcí smlouvy podepsaný vítězným uchazečem. Prováděcí smlouvu pak uzavírá přímo s vítězným uchazečem.
     

2. Přímý nákup

  • Na základě Rámcové smlouvy na pořizování licencí k produktům Microsoft provede PZ minitendr sám.
     

Uzavírání dodatků k rámcové smlouvě Microsoft

S ohledem na uplynutí termínu platnosti některých "Dohod o centralizovaném zadávání" (dále jen DoCZ) k platné "Rámcové smlouvě na pořizování licencí k produktům Microsoft za dne 1. 12. 2014" (dále jen RS) centrální zadavatel připravil dodatek k předmětným DoCZ a obeslal prostřednictvím datové schránky veškeré pověřující zadavatele, kterých se ukončení platnosti týká. Tento dodatek prodlužuje platnost stávajících DoCZ v souladu s platností RS do 30. 11. 2018. Jeho znění v editovatelné podobě zde (docx, 24 kB). Další informace můžete získat u kontaktní osoby.

Kontakt:

Kontaktní osobou za Ministerstvo vnitra, na kterou se prosím obracejte s ve smluvních záležitostech či s případnými dotazy je Ing. Jan Malý, tel: 974 849 651, 735 744 326, e-mail: jan.maly@mvcr.cz.

Odbor kybernetické bezpečnosti a koordinace ICT
nám. Hrdinů 1634/3
140 21 Praha 4
Datová schránka: 6bnaawp

Úvod WMware IBM Oracle Cisco

vytisknout  e-mailem